something different

En av mina nyinköpta bikinisar från h&m. Tänkte att jag inte ska vara så tråkig med en vanlig svart bikini i år. Så nu blev det raka motsatsen istället med orange skiftande i röd. Sitter just nu i min säng. Hade engelska nationella, vilket jag tror gick bra. Sen var det pannkisar till lunch wiihoo. Fick sluta tidigare än vanligt. Det tackar man ju inte nej till. Dessutom fick jag reda på att jag är ledig imorgon! Sköööön dag det kommer bli alltså. Tänkte dra och träna, antingen sticka ut och springa eller gå på något pass på friskis. Sen på eftermiddagen ska jag, Harald och Isidor möta upp en kille och köpa en longboard av honom, fast bara brädan. Harald hittade nämligen en avbruten longboard och skruvade loss truckarna och hjulen. Så jag och Harald ska köpa brädan tillsammans och skruva på truckarna och hjulen som han hittade. Min gamla longboard ska jag sälja inom en snar framtid också. Vips så hade man en ny longboard! I sommar ska det åkas som in i bengen. Ska fota den nya sen när den är färdig och visa här :) Om en timma ska jag äta middag här hemma och sedan dra mig bort till Jonna. Sedan blir det träning på Kanalplan, vilket jag ser fram emot sådääär mycket. Har fetaste träningsvärken i benen och typ höfterna (?) efter en 9km lång löprunda i måndagskväll, orientering i nån okänd skog igår med skolan och fotbollsmatch igårkväll. Haha, hjälp. 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0