liten förändring

Fick ett litet ryck förra helgen och färgade nedre delen av håret ljusare. Isidor och hans lillasyster hjälpte till och jag var fett nervös eftersom jag knappt har gjort något med mitt hår någonsin (förutom en gång när jag slingade det lite). Tyckte det blev fett coolt! Sitter just ni i en fåtölj i Isidors rum. Direkt efter skolan träffade jag Isi och så åkte vi in till Slussen och gick in till Kungsträdgården. Körsbärsblommorna blommar för fullt och jag hade kameran med mig så bilder kommer väl upp här om ett tag. Inne på h&m hittade Isidor ett par badbrallor och jag en bikini, så nu är vi båda redo för att bada! På Wayne's tog vi varsin grillad macka och promenerade sedan hem hit till Isidor. Ikväll ska vi bara chilla och kolla på en film lite senare. Ska bli så jäkla skönt med ett par lediga dagar nu! Hoppas bara att vädret håller i sig. 
Puss på er
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0