dreamcatcher

Fick ett väldigt fint halsband av min mami. Åh, det kommer bli så fint att ha runt halsen nån fin sommarkväll! 
Annars då? Jo, igår spelade jag fotbollsmatch och åkte på storstryk mot AIK. Men äsch vafan, vi är söderbröder och vi sträcker på oss och taggar till nästa match. Efter matchen åt jag middag och duschade hemma och åkte sedan till Petra. Där var också Molly, Stella och Yassin. Vi kollade på skräckfilm, åt glass och somnade sen som 5 små bebisar på varsin madrass. I morse åt vi frukost och åkte in till stan igen. Jag träffade Isidor och har varit ute med honom en sväng nu. Han har dragit till repet och jag lyssnar på hej-vad-glad-jag-är-just-nu-musik. Älskar vädret, älskar Stockholm, älskar att det inte är söndag idag, älskar alla i min närhet. Allt är bara toppen!
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: by Stilo

Hej Elin!

Såg att du var ute efter Levi's shorts. Vi är två tjejer som driver webshoppen by Stilo https://www.etsy.com/shop/byStilo där vi bland annat säljer Levi's shorts och militärjackor till billiga priser. I en värld av överkonsumtion och miljöförstöring erbjuder vi ett snyggt och hållbart alternativ för en mycket billig peng!

Nu tar vi dessutom emot specialbeställningar vilket innebär att du kan skicka dina preferenser på färg, mått och modell så kan vi därefter genom våra leverantörer hitta det du söker. Vi tar emot alla typer av beställningar.

Vi är baserade i Stockholm och Paris.

Vänliga hälsningar,
by Stilo

2013-05-13 @ 13:25:13
URL: http://https://www.etsy.com/shop/byStilo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0