daft punk

Bild1. En sjukt härlig kväll på södermalm förra helgen. Jag och Isidor var uppe på skinnarviksberget mitt i natten och kollade ut över alla hus. Bild 2. Igårkväll gick jag hem till Jonna där Linda också var på besök. Vi gick ut och hittade en Daft Punk-affisch som jag promt ville få ner och ge till Isidor. Jäklar vilket klätter och slit det blev. Men tillslut fick vi ner den.
Efter affisch-letandet igår gick vi till Kanalplan och hade träning. Isidor sov hos mig eftersom jag är helt ledig och han började inte fören tjugo över ett. Sitter och laddar ner massa musik till min iPhone men snart ska jag dammsuga lite, duscha och sen träffa Molly. Ikväll blir det nämligen lite tjejmys hemma hos Molly med middag. Ha det bra!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0