nike

 
 
Och så var man ägare av ett par sjukt sköna nike's! Har använt dom i några dagar nu och oj, vilka toppenskor. Big like på dom! :)
 
Isidor och jag lagade mat igårkväll hemma hos mig. Efteråt kollade vi på Seven och sedan somnade vi :) Imorse gjorde vi våfflor till oss och mina föräldrar och vid tre-tiden åkte jag till Fridhemsplan för att köra ett jympa-intensiv-pass med Linda på friskis. Svett på hög nivå alltså! Det passet kommer jag gå på fler gånger för fanken vad hela min kropp är spagetti. Ligger lite smått död i min säng och bara vilar. Om ett tag ska jag äta middag här hemma och efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra, så jag får se vad jag hittar på ikväll. 
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: julia johansson

SV: Tack! :)

2013-04-01 @ 21:58:59
URL: http://fotarjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0