godmorgon tisdag

 
 
 
Godmorgon! Denna torsdag börjar med en sovmorgon för min del. Ställde klockan på sju iallafall. Älskar att vakna tidigt och sedan ligga och dra ett tag i sängen. Har ätit frukost nu och även importerat bilder från veckan i Åre. Ska ta och redgiera dem när tid finns. 
Utanför skiner solen. Om man bara kollar upp mot himlen så skulle man kunna tro att det är mitt i sommaren, men nere på marken ligger fortfarande lite snö. Igårkväll var jag på fysträning, vilken känns i benen idag. Haha, det är helt sjukt vad jag känner skillnad på mig själv efter en vecka utan träning. Så nu måste jag komma igång igen, och förhoppningsvis kan jag sticka ut och springa oftare. Om inte snön kommer igen vill säga. Ikväll är det dags för utomhusträning på kanalplan. Hoppas innerligt att det inte är isigt och halt!
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Siri

svar: ååh saknade stockholmare!!! xx

2013-03-08 @ 00:58:58
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0