desert

Har glömt att visa dessa godingar! Jag och Linda gjorde nämligen panacotta på sportlovet när vi var i Åre. Smak av vanilj och toppad med hallonsås och riven choklad! 
 Denna fredag har inte bestått av mer än fysik-prov, engelska-tal och föreläsning på universitetet. Kom hem för någon timma sedan och hoppade
in i en varm dusch. Nu ligger jag helt död i min säng och lyssnar på Coldplay. Är inte helt frisk ännu så jag blir typ trött av att vicka på tårna. Hoho! Resten av denna eftermiddag och kväll ska jag faktiskt bara ta det lugnt, och det kommer bli så jäkla skönt. Förhoppningsvis mår jag bättre
imorgon så att jag kan hitta på något! 
 
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0