things you don't know...

 
 
• 99,9% av de gånger jag äter ost på en macka så äter jag alltid upp osten först. Sen mackan. Har alltid tyckt att ost på mackan är så jäkla torrt. Blir galen om jag inte har ett glas mjölk nära til hands! Så jäkla torrt!
 
• Varje gång jag borstar tänderna med Isidor så säger jag alltid åt honom att titta bort när jag ska spotta. Har ingen aning om varför, haha. Det är inte ens äckligt. 
 
• När jag va fem år så "hyrde" jag och min familj en häst och en vagn och åkte runt i en vecka i Härjedalen. Åkte runt på små grusvägar till olika byar och chillade! Kändes som Piplarssons fast med häst och vagn!
 
• Jag ska till Åre på sportlovet med Linda och Jonna!!!!!!!!!!!!!!
 
• Jag längtar sjukt mycket till våren. Då ska jag införskaffa mig en vårjacka, nya converse ochs sådant. Ska bli så kul!
 
• När jag har redovisningar av olika slag i skolan så blir jag oftast fett nervös innan. Men efteråt när jag har det avklarat så brukar jag nästan alltid tänka "vafan! det där va ju rätt kul!!"
 
• Jag har aldrig råkat ut för någon olycka och fått nån regäl skada. Det värsta som har hänt mig är typ ett skrapsår på knäet...eller nåt!
 
• Har nästan aldrig gått utan örhängen sedan jag tog hål. Känner mig typ "bar". Jättekonstigt. 
 
• När jag kommer hem från skolan så åker ALLTID mjukisbyxorna på. Så jädra skönt att låta fläsket flyga fritt efter en hel dag i tighta jeans.......HAHA okej jag skoja. men mjukisbyxor är najs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0