sesam

 
Halloj halloj!

Har slagit mig ner i min säng efter att ha varit i skolan och sedan en sväng i sickla köpkvarter. Vi började tio i tio och innan det så släpade jag mig till gymmet och sprang på löpbandet i en halvtimma. Duschade där och sen stack jag direkt till skolan. Väldigt skönt må jag säga! I skolan hade vi bara svenska och idrott. På idrotten lyckades jag trampa snett när vi spelade handboll, självklart. Självklart Elin. Brukar aldrig göra illa mig och så lyckas jag göra det på den dagen då jag är fett taggad på träningen ikväll! I och för sig så är det nog styrketräning  och inte hoppa-studsa- träning. Så jag ska nog gå iallafall. Får se hur det känns lite senare ikväll helt enkelt. 
På bilden kan ni skåda mitt lilla mellanmål som jag stoppade i mig nyligen. Hittade en risenta längst ner i skafferiet (om du läser det här mamma så ber jag om ursäkt för stölden) och tog ett glas apelsin/blodapelsin-juice . Kan typ inte förklara min kärlek till juice. Så gott ju!! Skulle kunna klunka flera liter om jag hade möjligheten till det. 
Nej, nu ska jag nog redigera lite bilder och sedan kolla på nån rolig serie tills det bär av mot träning!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Molly

Kolla OC nu elin!

2013-01-31 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0