mörker mörker

 
 
Hallå i stugan! 
Kom hem från skolan för en stund sen. Hade idrott som sista lektion där vi spelade volleyboll (för minst tionde gången under min gymnasie-tid, typ!) och åkte hem direkt efteråt (därav den snygga outfiten). Nu sitter jag i min säng och tänkte börja plugga lite. Kör taktiken med att börja med det som är tråkigast. Först läsa i min fysik-bok, sen fortsätta lite på min biologi-redovisning och sist läsa engelskan. Om jag sätter igång nu så lär jag vara klar ganska snabbt. 
Kan även meddela att jag är trött på snö. Nu vill vi inte ha mer av sånt här strunt. Vi vill ha nysopade gator så man kan åka långboard och ha lätta skor. Vara ute på kvällarna och umgås. Inte gå hem och bli helt isolerad. Jädra sket. Våren kom nu. Ska antagligen till Åre med Linda. Jonna kommer också. Kommer bli mysigt och roligt som förra året. Det kan få snöa i Åre, men inte här.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0