ny design!

 
 
 
Nu äntligen är min nya design klar! Har suttit och kodat, knåpat och funderat ett bra tag. Men nu känns det som att jag är nöjd! Först och främst så "raderade" jag hela min förra design. Ville starta om från början och fixa allt precis som jag ville ha det. Blev först livrädd när jag ändrade till ett sådant där überfult standard-tema som finns på blogg.se. Men jag var tvungen att göra det för att få den "mallen" som jag behövde.
Nu är allting ändrat och klart. Mirakulöst lyckades jag (vet inte riktigt hur jag faktiskt klarade det..) ta bort menyn på sidan av bloggen och sätta in en "drop-down"-meny under headern för att sedan kunna göra inläggen bredare = större bilder. Kan liksom ladda upp bilder i storlek 900, vilket är rätt najs!
 
/Elin
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Super fin bild verkligen!

2013-02-01 @ 17:11:09
URL: http://elinaseverinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0