hello

 
 
Himmel och dar vilken bra bloggerska jag är då! Igår var jag på bio med mina vänner (Rust and bone, fett bra) och därefter gick vi hem till Molly och spelade ett spel med hennes mamma. Haha, Leyla är så himla härlig! Sov sedan hos Isidor och idag har jag suttit och fikat med Molly och Agnes i flera timmar på Götgatan. Vi babblade på om allt som har hänt detta lovet och hade det trevligt! :) Mormor och morfar har kommit till stan och hälsat på, så dom har käkat middag här ikväll och nu ligger jag bara i min säng och tar det lugnt. Ska lägga mig och sova tidigt ikväll så jag är pigg imorgon :) 
Fett roligt inlägg jaaaaaaaaa. Adios
 
/Elin
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0