boyfriend-post cool yeah.

Details från isidors outfit härom dan. Skjorta- weekday, stickad tröja- Kappahl............OKEJ nej jag skämta. fyfan va töntigt. ba my boyfriends outfit::::::::;);););;))))
 
God kväll!
Idag är det torsdag, vilket känns väldigt skönt. Låg och myste i min säng tills klockan slog kvart i nio. Då var jag tvungen att gå upp och fixa i ordning mig. Hade först svenska sedan lunch och sist idrott. Slutade tjugo i två och åkte hem för att sätta mig med matteboken ett tag. Känner mig lite halvt seg i huvudet efter ett långt jullov, så det gick jäkligt segt den där matten! Nu är jag iallafall klar med det man måste vara klar med tills imorgon så det är skönt. Ska snart äta middag, en väldigt tidig sådan, eftersom jag ska iväg på träning. Utomhus dessutom. Så det lär väl bli lite kallt om rumpen. Hoppas ni har haft en SJUKT harmonisk och rolig torsdag. Imorgon är det fredag. Peace out!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0