space

 
 Två saker som jag hittade när jag kollade runt lite på kläder. En sådan där rymd-tröja måste jag införskaffa mig någongång i mitt liv. Så snygga! Och ett träningslinne är också ett måste. Just detta passar ju perfta till min nya sport-bh.
 
Åh. Nu har det börjat snö igen! Jättegött, ellerhur? Nä. Jag som trotsade kylan idag och snörade på mig mina converse dagen till ära. Skitstövel också. Ska sätta mig med matteboken på en gång och resten av kvällen får jag plugga samhällskunskap för fulla muggar. Önskar bara att den här veckan seglar förbi snabbt som fanken. Det skulle sitta fint! 
/Elin

Kommentarer
Postat av: tyraelvira.blogg.se

älskar det linnet, funderar själv på att skaffa ett!

2013-02-05 @ 16:21:52
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0