det går fort

 
 
Har haft en mucho mysig helg! I lördags var jag och Isidor ute på stan och båda gjorde bra kap. På kvällen åt vi god middag och bakade kladdkaka hemma hos honom. Det blev melodifestivalen i soffan och sedan kollade vi även Oceans eleven med Isis mami! :) Idag har det varit världens chill söndag. Vi hängde med mamma och pappa hem till farmor eftersom hon fyller år idag. Satt där och åt lunch och fikade. När jag kom hem låg läxhögen och blängde på mig, så jag satte igång med biologi och efter det matte. Känns så jäkla skönt nu! Fick mycket gjort. Nu tänkte jag fixa iordning mig, sätta på mig pyjamasen och sådant. Imorgon är det måndag igen, känner på mig att det kommer bli en rättså jobbig vecka med matteprov, läxförhör och debatt. Men vafan! Det ordnar sig. Snart är det fan fredag igen! 
Puss på er!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Lisen

Precis, det ordnar sig!

2013-02-04 @ 09:21:04
URL: http://liiseen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0