come away with me


 
Åh, hittade de här gamla bilderna i min mobil idag från 2012. Det var tider det!
 
Sov ju hos Isidor inatt så jag åkte direkt till skolan från honom vid kvart över nio. Hade matte och idrott och efter det gick ett gäng tjejer i klassen till Nacka Forum där jag även hittade ett par nya löpbyxor. Sedan satt vi och muppade och drack milkshake tills vi gick tillbaka till skolan eftersom det var dags för fotbollsturnering. Några i vår klass är med i turneringen och har funnit 3 av 4 matcher hittills! Så nu är NAS vidare i slutspel wohooo :)
Ligger just nu nerbäddad i min säng. Har precis ätit middag men jag frös som fasiken så jag hoppade ner under täcket här med en gång. Värsta magontet har jag också :( Ajaj. Ska bara ta det superlugnt ikväll och dricka massa te. Imorgon får vi för fasiken sportlov!!!!! Hur skönt är inte det? Ska bli så jäkla mysigt/roligt/knasigt/skojigt i Årerereereeee! Tänk er va härligt att gå upp, dra på sig understället, täckbyxorna och jackan, slänga upp skidorna på axeln (fan va proffsigt det lät!) och hoppa på skidbussen för att sedan ta liften upp för Åreskutan och sen åka hela dagen. Låter toppen enligt mig. 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0