västkusten vid havet

Två bilder från Varberg. Jag och syrran cyklade ner till havet (väldigt skicklig skjutsare är hon) och gick en sväng, tog några bilder och traskade hem igen.
 
Den här söndagen har jag (fy skäms) varit på AIK-match med mamma, pappa och Isidor. Har inte konverterat till AIK om ni tror det. Trogen Hammarbyare här! Att kika in på Friends Arena var ju ändå lite coolt. Stort som fanken. Gnagarna kunde som vanligt inte få inte bollen i målet en enda gång (moahah, taskig jag är nu) så matchen slutade 0-0. Efteråt käkade vi fetaste hamburgarna till middag. Känner mig som rena rama fotbollen full med mat. Trodde också att jag hade nationella prov i svenska imorgon, men det visade sig att det var på onsdag så nu behöver jag inte panika över det heller. Skönt som in i norden. 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0