där ligger vi och skvalpar

Nu är det bestämt! Här kommer jag, Molly, Yassin, Mollys mamma Leyla, Mollys småsyskon Rebecka och Helena ligga och skvalpa i Augusti. Hur härligt ser inte det där ut? Den 3e Augusti i sommar bär det iväg till Abuferia i Portugal för 11 dagar av sol, bad och äventyr! Var ju i Frankrike med samma gäng sommaren 2011, och nu är det dags för resa 2.0 med dessa härliga brudar. Det ska bli så jäkla kul och härligt på alla sätt och vis. Lägenhetshotellet vi ska bo på ligger 400 meter från stranden så det blir väl bara att kasta på sig bikinin och kuta ner antar jag!!!!!!!!!!!!!! Oooooh happy dayyys oh happy dayyyyyys. Längtar som in i norden. Nu gäller det bara att plugga rumpan av sig tills sommarlovet är här. Och hitta ett sommarjobb förstås. 
 
Annars då? Var i skolan till halv 3 idag och har bara suttit och latat mig sen jag kom hem. Ska börja finslipa på mitt nationella-tal, äta och sedan sticka till träningen. 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0