allt som händer

Värst vad bra jag bloggar då. Men har haft annat för mig! Jag har bland annat fyllt år, haft en mysig födelsedagstjejmiddag, varit på ikea, haft massa nationella, köpt en mycket fin bikini, spelat de två första matcherna i sanktan, upptäckt att jag har fått väldigt långt hår, bestämt att jag ska byta rum med min syster, ätit mat, haft lite smått ångest över att jag inte gick på Justin Bieber, traskat runt i mina nya vinröda converse, fått en parfym, t-shit, långklänning, pengar, örhängen, ett iPhone-skal, en ny tygväska och sådant skoj i födelsedagspresent, räknat matte, legat på en filt i solen och somnat, kollat på solnedgången från skinnarviksberget, ätit thai, varit på en onsdags-middag hos Petra med mina bästa tjejer........lite så. 
Idag satt jag i ett klassrum med ett 3,5 timmars nationellt prov i tyska framför mig. Kändes väl sådär till en början men sen gick det ändå helt okej ändå. Lite kul var det när CD:n började hacka mitt i hörförståelsen. Jahapp liksom. Men nu sitter jag i min säng och njuter av det faktum att jag slutar halv 1 imorgon, när jag egentligen brukar sluta 3. Och, det är inte vilken dag som helst heller, utan Valborg! Ska träffa vänner och ha en riktigt mysig och rolig kväll. Alla måste hålla tummarna för att det inte regnar imorgon. Det gör ju typ det varenda Valborg. Lerigt och massa skit överallt. Nu tänkte jag bege mig ut till köket och äta. Sen ska jag iväg till träningen och springa av mig! 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0