höstigt

 
 
I förrgår höll jag på att förfrysa mina händer och min stackars hals. Gick till skolan som en jädrans stel pinne. Så, jag kände att jag va i ganska stort behov av vantar och halsduk. Efter skolan igår gick jag en sväng om götgatan och köpte mig dessa två godingar i en härlig färg. Halsduk 150 :- och vantar 60 :- från Monki!
 
Efter skolan idag så var jag på Monki på götgatan igen, haha. Tillsammans med Felicia, Agnes och Molly. Sedan gick jag och Molly hem till henne en liten stund tills jag skulle iväg till tandregleringen. Dom skulle kolla till mina tänder nu när det har gått ett helt år sedan tandställningen åkte väck. Det gick bra och jag behav mig hem. 
Ikväll blir det ingen träning för min del. Känner mig alldeles frusen och dessutom har jag plugg att ta tag i. Imorgon blir det en ganska lugn dag. På morgonen ska vi till gamla stan på studiebesök på nåt ställe. Sen ska vi till skolan och ha svenska och engelska. Då är den onsdagen över!
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0