äpple med äppel och kanel te

 
 
Här sitter jag i min säng. Har precis proppat i mig en kopp te och äpplebitar. Njuter av de sista timmarna av helgen. Haha, jag sitter här och tänker "snart är det fredag igen, det är inte så långt kvar".
Men kom igen liksom. Det är faktiskt inte så långt kvar. Bara 5 dagar kvar ju. Hah, ne gud jag orkar inte. 
 

Innan middan gick jag och min syster Johanna på en promenix. Vi gick till Gamla stan och runt där omkring och sen hem igen. Nu börjar det banne mig bli kallt ute. Då var det skönt att komma hem igen. Nu ska jag snart ta och borsta tänderna och tvätta ansiktet (asså nånting har hänt med mitt jäkla fejs asså! är helt sjukt torr. känner mig som en mänsklig sköldpadda). Ska fan fylla en hink med ansiktskräm och doppa ner hela huvudet. Det funkar nog.
Sen ska jag hoppa ner i sängen och läsa ett tag. Hoppas ni har en go söndagskväll. 
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0