upside down

två godingar som jag fick av Isidor i somras!
 

Okej, efter denna måndag känns mitt huvud minst sagt snurrigt. Tror inte jag har pluggat så många timmar på raken som jag har gjort idag, haha. Jag började 8.10 och slutade 13.40. Efter det direkt hem för att plugga tyska, sen två timmat matte med min nya mattebuddy som går på teknis och pluggar askomplicerad datateknik. Efter det hann jag bara käka middag innan jag försvann ner i tyskaböckerna igen. Nu har jag gett upp för dagen. Även  fast jag har fetaste tyskaprovet imorgon så orkar jag inte meeeeeer. Nu har jag pluggat nog och så får det går som det går. Kan ju inte göra mer än mitt bästa......viiiiiiisssst?
 
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0