summerpics

 
 
Här kommer tre bilder, tagna i somras på Isidors land. Nu kommer mörkret. Och snart vräker väl snön ner också skulle jag tro. 

Idag somnade jag när jag kom hem från skolan. Skulle egentligen läsa i min idrottsbok, men det visade sig vara rätt ointressant så ja, jag somnade istället. Blir typ alltid såhär seg och trött när hösten kommer. Det är väl när mörkret kommer tror jag. Det blir mörkt tidigt och man är mer inomhus. Nu blir det kvällar inne i värmen istället för varma sommarkvällar ute. Snart kommer väl glöggen till affärerna (saknar!!!!) och då blir det glöggnomnom för fulla muggar. Nu blir det inte mycket mer än biologi-läsning och svenska. Imorgon är det fredag! Hur skönt är inte det?
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0