slut i hela huvudet

 
 
Har kommit hem från en minst sagt stressig dag. Känns som det har hänt så mycket och att dagen aldrig ska ta slut. 

Dagen började med att väckarklockan ringde 06.15. Går typ alltid upp då. Jag kör på att gå upp lite tidigare och slipper därför skynda mig som en jädrans gris. Kan istället göra frukost och fixa mig iordning i hyffsad lugn och ro. Gjorde gröt till mig själv idag, så det blev varmt och gött i magen. Åkte till slussen, mötte upp Isidor, hoppade på bussen. Isi hoppade av på sin station och jag åkte vidare till skolan. Hade tyska. Kändes som den lektionen varade i minst hundra år. Till slut var den över och det var dags för matte. Det gick rätt bra faktiskt. Lunch. Den va fett stressig. Vi hade nämligen biologi- prov efteråt och så skulle vi hinna byta om till gympakläder innan det. Direkt efter provet skulle vi skynda oss till något ställe som hette Nyckelviken där vi skulle ha orientering. Men inte fan hade vi hunnit byta om på lunchrasten som planerat, utan vi fick kuta till omklädningsrummen och byta om för att sedan gå i seriöst typ en halvtimma till starten av orienteringen. Jag, Agnes och Molly gick i världens fart över broar och vägar tills vi äntligen hittade rätt. Själva orienteringen gick väl bra. Inte mitt favoritområde om man säger så. Men det gick bra. Lite lera och sånt där bara. Men det va kul.
 
Sen får man ju inte glömma att vi skulle hem från Nyckelviken också. Vi gick och gick tills vi kom till Nacka forum. Där tog vi bussen till slussen och sen tog jag tunnelbanan hem. Känner mig frusen och har ont i huvudet. Så ikväll blir det en lugn kväll med lite plugg och te i massor.
Nu har jag skrivit av mig så det räcker och blir över! Ha en bra kväll människor!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0