photobooth on the rast


 
 
En väldigt fin bild på mig och Molly från igår när vi väntade på att engelskan skulle börja. Tjusigt. Igår hämtade vi också ut våra "offerkort". Dvs. namnen på våra offer på killergame. Jag har verkligen ingen aning om vem mitt offer är. Tror det är någon i trean...det kommer nog inte bli en lätt match det här! "dödandet" börjar som tur är inte förens på måndag klockan 2, så man hinner spana in läget lite innan!
 

Just nu är klockan cirkus tio i åtta. Ska snart ta mig till skolan. Slutar tidigt idag, tack och lov!! Håller på att somna här över datorn. Imorgon är det fredag igen. Helt sjukt vad det går fort. Men det gillas! Ikväll blir det plugg och träning. Tjosannnnnnn
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0