måndagsplugg

Sådär gick man runt i somras. Inte helt fel! Långt hår som fasiken hade man också. Dvs tills man var dum nog och gick och klippte sig. Orkar inte att jag ändrar mig hela tiden när det gäller hår. Ibland ba LÅNGT och ibland så ba NEJ kort ska det va, jag vill klippa av allt!!!! Sen ba NEJ långt igen!! (Just nu ligger det vid "NEJ långt igen!!") 
 

Har haft en ofantligt lång måndag. Efter skolan hade jag utvecklingssamtal och efter det har jag bara suttit i köket och skrivit på min so- rapport tills nu. Nu är den klar. Men nu måste jag skriva en kort källkritik-uppgift och kolla igenom tyska glosorna innan jag är (typ) klar för dagen. Ska bli väldigt skönt att sova sen. Men nu ska jag köra i en timma till så jag får lite till gjort. Nu är det banne mig bara två veckor kvar i skolan, sen är det höstlov. Och gissa vad som händer då? Jo, jag och världens bästa Isidor åker på äventyr ner till Varberg. Min familj ska inte dit på lovet, men jag och isi tar tåget ner i fyra dagar och hänger runt där. Biljetterna är bokade och klara och det ska bli minst sagt grymt roligt.  
/Elin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0