godkväll vänner

 
 
Godkväll mina vänner. Har precis ätit världens godaste lax-sallad tillsammans med min mamma. Är rätt trött, och räknar dagarna till höstlovet. Ungefär 3 dagar kvar tills jag och Isidor sitter på tåget till Varberg. Älskar Stockholm i hela mitt hjärta, men ibland känns det skönt att lämna stan i några dagar. Göra lite andra saker och få lite miljöombyte. Det är nog nyttigt! 
Det som återstår av denna tisdagskvällen är "utvecklingssamtal" med mina tränare. Ska på det vid åtta-tiden och när jag kommer hem måste jag skriva en liten text som måste mailas in ikväll. 
 
Att bli länkad på febbs blogg gjorde mig väldigt glad. Bloggen har jag läst i flera års tid och Louise är en sån rolig och skön tjej. Inte för att jag har träffat henne, hehe, men hon verkar iallafall vara en härlig person! 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0