ett fel närmare rätt

En bild från frankrike i somras!
 

Haha, asså inom en snar framtid kommer jag somna som en stock. Så känner jag mig just nu. 
Efter beep-testet så gick jag, Agnes och Molly till nacka forum. Kollade runt där och jag köpte även en present till min syster som fyller 22 år på lördag! Var också tvungen att köpa en bok på engelska som jag ska läsa på engelskan. Med dessa kassar, skolväskan och ett kilo gympakläder skulle jag då ta mig hem. Vi höll på att lägga oss ner och gråta när vi insåg att bussen var fullproppad och vi skulle tvingas att stå hela vägen till slussen, hahaha! Snacka om trötta tjejer.
Nu är jag iallafall hemma, eller ja, det har jag varit ett tag. Känner att jag har ont i halsen så någon träning tänker jag inte gå på ikväll. Det skulle inte vara så kul om jag blev dyngförkyld precis innan jag och Isi åker. Not good, not good. Te och vila får det bli istället. 
Imorgon väntar en rätt slapp fredag. Har matte, engelska och på sista lektionen ska vi bara kolla på film. Dessutom har vi bestämt att vi ska köpa lunch i kafeterian, för att fira att höstlovet äntligen är här! En bra dag blir det nog :) Sen får jag väl åka hem och packa antar jag :D Mohihohioooo
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0