torsdag

 
 
 
Halloj halloj :) Denna torsdag har varit väldigt chill. Började vid tio och sen hade jag bara svenska och idrottsteori. Fick sluta vid ett-tiden! Då åkte jag till Isidors skola, igen, och hälsade på en stund eftersom han hade rast. Åkte hem och satte mig och pluggade engelska. Nu är den klar och egentligen borde jag plugga matte men jag orkar verkligen inte just nu så jag ska bara sitta här i soffan resten av kvällen. Mina lår är typ lite halvt döda efter träningen igår. Så nu blir det mys på hög nivå! 
Imorgon ska jag och 12 tjejer i min klass gå och kolla på BREAKING DAWN PART 2! Oh herre, är så nervös....hjälp! Alla säger att den är fett bra så nu har jag höga förhoppningar här...
/Elin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0