sprang med snö i ögonen

 
 
Är hemkommen från träningen. Kanalplan var full av snö så det blev ingen fotbollsträning som planerat. Istället gav vi oss ut på en löprunda längst kajen och sedan upp för fåfängan. FY BUBBLAN. Fåfängan är inte kul alltså! När vi var tillbaka i omklädningsrummet och skulle hem så kände jag av nån konstig anledning att jag ville springa mer. Bäste tränaren Johan hjälpte mig att trycka ner min jacka och halsduk i ryggan och sen var det bara att spänna åt den och jogga hemmåt. Tog en varm dusch och nu ligger jag i min säng helt död i kroppen. Imorgon är det fredag och jag slutar innan lunch. Har bara matte och engelska. Efter det har jag ingen aning om vad som händer. 
Ha det gött nu!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0