små tulpaner

 bilder från igår efter skolan, höhööö
 
God eftermiddag. 

Även idag så öser det ner. Men nu är det snarare snö/regn. Fick sluta en halvtimma tidigare och då kutade jag, Agnes och Molly till bussen (bussen lyckas alltid komma precis när vi är ovanför den jobbiga backen. Vi tvingas därför älga som ett gäng älgar ner för backen för att hinna). När jag kom innanför dörren här hemma hoppade jag ner i mjukisbyxorna och nu sitter jag här. Känns väldigt skönt att det är torsdag imorgon. Har nämligen sovmorgon och sedan bara två lektioner, så det är skönt. Ikväll ska jag som vanligt plugga en del och sen kolla på Greys Anatomy med Isidor :)
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0