och så en förkylning på det!

 
Sitter här och känner hur en förkylning sakta börjar kännas i min hals och huvudet. Precis vad jag behövde nu!!
Har druckit typ 3 koppar te den här kvällen och är därför kissnödig konstant. Men halsen känns mycket bättre om jag klunkar något varmt plus att jag har världens godaste te-smak, så jag blir ju lite tvungen :) För övrigt så har jag inte gjort så mycket denna söndag. Jag har övat på min tyskaläxa, gjort so-läxan och räknat lite matte. Så som måste göras är gjort. Fastnade vid plane jane på mtv ett tag där runt tre-tiden också hehe. Nu ska jag nog ta och kolla på en gammalt avsnitt av Gossip girl innan jag ska gå och lägga mig. 
/Elin
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Gud vilken fin bild på dig! Världens finaste lilla syster! :)

2012-11-19 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0