måndagstrött

 
 
Hallådär!
Slutade klockan tjugo i två idag och jag måste bara säga TACK för det. Var så himlans trött idag och det va inte så himlans roligt att gå upp i morse. Men nu är jag hemma och ska plugga. Sitter vid mitt köksbord och väntar på att vattnet ska koka upp så jag kan göra mig lite äpple och kanel te. Kom precis på att jag är fett sugen på att fota lite vattendroppsbilder. Önskar att jag hade tid med det, men icke sa nicke. Nu ska jag öva på tyskaläxan så att jag blir klar nån gång. Tysk grammatik må vara det tråkigaste att lära sig i denna värld. 
Ikväll så startar träningarna igång igen. Det har nämligen varit en liten paus under lovet och förra veckan, men nu kör det igång. Vinterträningarna, dvs. fys i en och en halv timma på måndagar och löpträning på torsdagar. Jesus! Hur ska detta gå?
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0