home sweet home

 
 
Är hemma från några mycket mysiga dagar i Varberg. Jag och Isi har chillat runt. Gått promenader, vart nere i stan, vart på Ullared, kollat på bio och ätit gott gott gott! Igårkväll skulle vi åka hem till Stockholm, men vårat första tåg blev försenat vilken resulterade i att vi missade vårat nästa tåg som skulle ta oss från Göteborg till Stockholm. Haha, hela grejen blev lite rolig där alltså. Vi fick nya biljetter till ett tåg som gick morgonen därpå, alltså idag, och även ett hotellrum för natten. Allt gratis, hoho! Så igårkväll när vi egentligen skulle suttit på ett tåg hela kvällen så låg vi istället och chillade i hotellsängen och kollade på tv. Vi klagade inte! :) Dock var vi tvungna att stiga upp tidigt och hoppa på tåget. Men vi kom fram till Stockholm klockan tio på morgonen, så det var ju ganska skönt iallafall. 
 
När jag kom hem hoppade jag i duschen och sedan åkte jag och mamma in till stan. Vi åt lunch och kollade efter skor. Hittade ett par som jag ska köpa imorgon. Min storlek var nämligen slut typ överallt så jag måste bege mig ut till skärholmen och köpa dom där. Var hemma hos Maja (som fyller 16 år idag!) med Yassin och Stella. Satt och snackade ett tag tills jag skulle hem och äta middag. 
Just nu känns min kropp som en påse potatis. Har varit uppe sen 05.40 imorse så jag börjar känna mig lite sådär smått trötter. Ska sätta på ett avsnitt Gossip girl och sen ska jag nog sova ganska tidigt!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0