green grass

 
bild tagen nu på höstlovet i mormor och morfars trädgård!
Nu var skolan igång igen. Kan ju inte påstå att det var lätt att gå upp i morse. Höll på att somna om flera gånger men jag körde på mitt gamla vanliga knep. Sätta sig upp i sängen fast man typ fortfarande sover. Då vaknar man till lite mer till slut! Dagens tips från mig till er. 

Kom hem för ett tag sedan och ska försöka plugga matte på en endaste gång. Det är lika bra att börja med den det första man gör för senare på kvällen orkar man verkligen inte med det. Så matematik är det jag ska plugga idag. Sen har vi ju tyskaläxan och engelskaboken att läsa ut också. Men det får bli senare. Adios så länge!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0