en månad kvar till julafton

 
Godmorgon! 
Igår gick jag i skolan i en kvart. Sedan fick vi reda på att matten ställdes in, engelskan ställdes in och biologin ställdes in. Så det var ju gött! Jag och Molly satt i biblioteket och gjorde klart lite plugg och sedan gick vi till Nacka forum och kollade. Köpte ett par nya svarta jeans som sitter som en smäck. Nu gäller det bara att inte äta för mycket bullar höhöhö! 
På kvällen kollade jag och Isidor på Gilbert Grape här hemma hos mig. Somnade vid halv ett och nu ligger jag i min säng och har precis duchat. Tror jag måste bege mig in till stan och lämna tillbaka en vinterjacka som jag köpte förra helgen. Den vette fanken vad jag ska göra. 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0