blåbär smakar lakrits

 
 
Detta kan man ju minst sagt kalla regn och rusk. Regnet har öst ner hela dagen, men som tur är har jag inte tvingats tillbringa många minuter utomhus. Imorse när jag skulle till skolan kände jag mig som en pack-åsna. Hade hundra böcker i min mesiga tygväska (min axel gick typ ur led) och dessutom regnade det så mycket så ett paraply skulle jag ju med ha med mig. Paraplyet var väldigt nära på att vända sig ut och in flera gånger. Med allt detta (OCH tjock jacka OCH fet halsduk) skulle ta mig upp för världshistoriens brantaste backe (var tydligen så korkad att jag valde ett gymnasium som ligger uppe på ett berg) så var det inte så kul. Men det gick bra till slut. 
Dagen bestod av tyska-prov, matte, lunch, matte, idrott. Har vanligtvis inte två mattelektioner men vi hade ingen biologi så det vart dubbelmatte idag. På idrotten spelade vi spökboll vilket var fett kul! Skrattade rätt mycket där ett tag. Nu sitter jag iallafall i köket och har gjort lite te till mig själv. Mycket mjölk ska det va! Dock har mitt favvo-te tagit slut. NOT GOOD. Så nu fick jag ta nåt med blåbärs-smak. Skitäckligt måste jag säga. Smakar lakrits :(((( 
Ikväll hade jag tänkt skriva en utvärdering som man måste göra till idrotten. Sen ska jag kanske läsa lite biologi men det får jag se om jag orkar. Känner att jag är värd en ganska soft kväll efter den här dagen. Puh.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

sv: Haha det var ju ganska kul, du har också ett ganska snyggt namn ;) Din blogg är också jättefin, ha en fin kväll sötnos!

2012-11-27 @ 16:25:36
URL: http://elintursch.blogg.se/
Postat av: Jarina

Svar: Tusen tack! :)

2012-11-27 @ 18:04:05
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0