måndag










Här kom en jädra massa bilder från Instagram!
Idag är det måndag och så har man en hel vecka framför sig. Däremot tror jag att vi har halvdag på torsdag, om jag inte är helt ute och cyklar? Så det är gött :) Idag fick vi sluta en lektion tidigare så jag och Molly gick hem till mig och började på våran engelska uppgift. Vi ska typ spela in ett telefonsamtal om massa grejer. Det gick toppen! Vi kom rättså långt så det var bra. Ikväll ska jag stanna hemma från träningen och plugga No istället. Vår kära No-lärare har tydligen fått för sig att vi ska lämna in ett eget arbete tills på fredag. Som tur är så är det inte så stort...men ändå. Fattar inte riktigt hur alla lärare orkar mer nu. GE UPP FÖR FANKEN.

För övrigt så var jag, MORSAN OCH FARSAN hemma hos Linda och käkade middag där i lördags. Ytterst treeevligt :D I söndags spelade vi match mot Boo. Det va helt sjukt varmt. Svettades säkert 5 liter äkta svettigt svett! Vi vann iallafall till slut med 2-1.

Nu ska jag baske mig köra NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0