suddigt




Halloj Halloj Halloj! Kom nyss hem från skolan. Molly och jag satt i datorsalen och fortsatte skriva på våran engelska. Nu sitter jag i min säng och pluggar No. Haha, plugg plugg. Men nu är det inte mycket kvar! Snart är hela nian slut och jag tycker det har gått helt sjukt fort! Nu ska man helt plötsligt lämna sin klass som man har gått med i 10 år...? Känns konstigt. Nästa vecka på måndag är det vildmarksvecka. Det innebär att vi ska ut i skogen och typ vandra och tälta och grejer. Kommer bli helt sjukt jobbigt, OCH KUL!!! Imorgon ska jag och alla brudar i min tältgrupp testa att sätta upp mina två tält. Hoppas det går vägen denna gången...förra gången lyckades vi ju rycka av en liten flärp på Majas tält. Så håll tummarna för oss!! Efter vildmarksveckan är det typ nästan inget plugg kvar och jag antar att det bara kommer vara massa chilldagar. Så det känns väldigt skööönt!

Nu ska jag fortsätta här, sen käka, sen dra till Isidor, sen träningngngngnnggggg!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0