söndag


såhär såg jag ut i fredags typ...FINT DÄR!!

Herrejisses va längesen det var jag bloggade nu känner jag. Flera dagar ju! Har iallafall haft en jättesoft helg. Har varit med Isidor, och idag spelade jag även match. Det va fett soligt och grejer, så man blev ju totalt överhettad av att spela 90 minuter! Efter matchen så har jag bara tagit det lugnt här hemma. Fick huvudvärk så jag har mest legat i soffan och degat.

Nu tänker jag borsta tänderna och lägga mig och läsa. Ska vila huvudet och kroppen och vakna pigg imorgon! Det händer ju inte mycket denna veckan i skolan. På onsdag är det operation dagsverke så det blir bara måndag och tisdag som vanliga skoldagar. Sen blire långhelg :)) HUR NAJS?!?!?

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0