knaper knaper




Nu ska jag skriva ett intressant inlägg om SKORPOR. Nej men just nu sitter jag iallafall och äter skorpor. Faktiskt rätt gott att tugga på efter skolan! Fast idag var jag ju inte så mycket i skolan. Vi var bara där en kortis på förmiddagen för sen åkte vi iväg och kollade på bio. Vi såg "jag saknar dig". Ni vet den där som handlar om två tvillingar och sedan så dör den ena tjejen. Filmen var bra.

Det enda som störde mig var dom förbaskade sjunde-klassarna som inte kunde knipa käft. När det kom en jobbig scen (som ni kanske förstår så är det en väldigt sorglig film) så kunde dom inte annat än att börja flabba? Man ba vänta nu här? Vad gick fel? Det var som att dom inte kunde hantera situationen och flamsade bort allt.

Därför väljer jag att jämföra dom med stenar. Hårda och känslolösa. Bortsett från bion så är sjuorna och åttorna så jäkla konstiga. Förut, när jag gick i sjuan, då var jag bokstavligt talat livrädd för dom som gick i nian. Okej, inte livrädd, men ni fattar. Man såg upp till dom, tyckte dom var "coola" och var alltid lite halvt skraj när man skulle gå igenom korridoren. Nu är det inte alls så känns det som. Det känns som dom yngre ba "TÖNTARNA I NIAN blablabla". Äe nu snackar jag kanske bara blaja. ÄE aja. Nuu måste jag plugga.


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0