damm och HLR






Har kommitt på en nackdel med att det börjar bli ljust på mornarna. Dammet syns. Imorse möttes jag av ett minst sagt dammigt skrivbord, för att inte tala om golvet under skrivbordet. Herejisses. Det hade jag ingen aning om. Får väl grabba dammsugaren och ta några tag där under bordet inom en snar framtid.  Dessutom har vi en ny dammsugare som e fett cool och bra. Så det blir liksom mycket roligare att städa då. Orange och silvrig är den. Värsta high tech!

Idag i skolan så hade halva klassen hjärt- och lungräddning på idrotten. Och det var inte enkelt kan jag säga. Vi hade sånna där extremt obehagliga dockor (ni ser ju själva på bilden) som vi näst intill skulle mosa och pussa sönder för att få till liv. Det där skulle man inte bara göra en gång, utan upprepa typ 10 gånger. Det var seriöst fett utmattande! Nåja. Nu har vi lärt oss det iallafall :)

Skoldagen slutade med att jag, Petra och Yassin knackade på lärarrummet för att säga trevlig helg till vår käre Walle. Där hittade vi muffins från gårdagens utveklingssamtal som vi mumsade i oss. Börjar bli lite standard att gå dit och få kakor och sånt gott som har blivit över. Fett värt!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0