torsdag




Har kommit hem från mitt allra sista utvecklingssamtal på Mariaskolan för typ en timma sen. Lite sorgligt :(((( Höhö! Sitter i köket och lyssnar på radio HAHHAH shit jag e jättetrött alltså! Och mätt också för den delen! Efter skolan träffade jag Isidor och vi gick hem till mig, chillade och lyssnade på musik. Sen kom min moder och ba ska ni med och käka på resturang? Vi ba aa okejjjj. Och sen käkade vi gigantiska hamburgare hela bunten. Så nu är jag mätt för evigt.

Imorgon är det fredag och himmmmmmmmmmmmel och dar vad fort denna veckan har gått! Det var ju tisdag alldeles nyss! JAJA! Fett skönt med helg och allt ju. Nu ska jag snart sova! Måzte bara ta mig i kragen och borsta tänderna och allt. men gud vad jag svamlar. okej. men vet ni? Idag var jag och kompizarna ute på skolgården på lunchrasten och hoppade lite hopprep och lekte vår gamla favoritlek som vi kallade "Ormen" när vi var mindre.  HAHAAHH alla måste tro att vi var värsta pundona och ba TJAAA NU LEKER VI LITE!!!! Aja. Den leken går ut på att jaga, fånga in och rädda varandra.

Dock hade vi bara tio minuter på oss, men det gjorde ingenting. Vi blev trötta som fan iallafall. Hela gänget var minst sagt anfådda och trötta i benen på några få minuter. Fattar inte hur vi orkade springa runt sådär varje dag, varje rast förut. Det är ju brutalt!


Nu måste jag verkligen sova. Jag och hamburgaren. Sov gott mina vänner. Vi hörs. Ja det gör vi. Nu e jag trött! Hejdå!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0