nattkäk





Här sitter jag i sängen i skräddarställning. Mätt och trött. Har varit hos Isidor ikväll och knatade hem vid halv tolv-tiden. När jag kom hem norpade jag åt mig flingpaketet och mjölken. Gjorde mig en liten skål, och det satt riktigt gött i magen! Nu fattas bara lite tandborstning och fixning och sen ska jag krypa ner under täcket och sova hela natten, utan att behöva gå upp typ 7.

Imorgon ska jag troligtvis umgås med min mor och syster Johanna. Johanna har jag inte träffat på typ tre veckor så det ska bli kul att mysa runt med dom. Tror faktiskt jag ska försöka knäppa några bilder med kameran också. Har inte riktigt haft någon lust att fota på i princip hela vintern, men nu är det ju vår så nu blir det lite roligare!

På kvällen ska jag och vännerna kolla in Hungerspelen på bio. Kommer bli riktigt, riktigt, riktigt roligt. Som man har väntat på att den ska komma ut!
Nej. Nu måste jag sova. Godnatt!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0