17 juni


haha, denna bilden tog vi till våran present till mamma när hon fyllde år. Vi fyllde en bok med roliga bilder på oss tre syskon. Lite kul :D The beatles...

Har kommit hem och precis duschat efter den sista sanktanmatchen för sommaren. Spelade mot skogås/trångsund och vi vann med 6-1. Det var riktigt roligt och väldigt skönt att vinna sista matchen. Igår så var jag hemma hos Isidor där jag hade sovit över. Vi chillade och kollade lite på Forrest Gump när det regnade utanför. På kvällen var jag trött och seg, så jag stannade hemma och kollade på en film med min syster Johanna och hennes kompis Madelene. Sen somnade jag som en stock vid 12-tiden. Vaknade vid klockan 9, minst lika trött som jag var när jag gick och la mig. Det kan ju bero på att jag hade kutat runt en gigantisk stad hela natten. Visserligen var det i min dröm, men det kändes som jag hade gjort det på riktigt. Mina ben var helt slut. Käkade frukost med min familj och låg och kollade på tv tills klockan blev halv två och jag behövde ge mig iväg till matchen.

Nu ska jag snart äta middag. Syrran har lagat lax och broccolipaj så det ska bli mums! Efter det ska jag nog träffa några vänner och ha det chill. Vi hörs! Ciao!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0