1/6





Ojojoj nu har jag inte bloggat på länge. Från måndag till onsdag har jag varit på vildmarksveckan med skolan. Det va typ fett jobbigt men ändå fett kul. Första dagen paddlade alla kanot i typ en evighet. Jag och Felicia kämpade mot vågorna (vi fick såklart värsta motvinden) tills vi äntligen var framme. Även fast rumpan och armarna värkte så skulle vi vandra iväg till vår lägerplats. Där grillade vi körv och käkade kladdkaka. Andra dagen vandrade vi vidare till en annan lägerplats där alla grupper samlades och tältade. Det va mys, fast typ sjukt jäkla obegripligt kallt. Den natten var verkligen så himla kall! Öeehuehhe! Sista dagen vandrade vi hur länge som helst. Det tog typ verkligen aldrig slut. När vi väl var framme så käkade hela gänget pizza och sen åkte vi buss hem.

Allt var faktiskt riktigt roligt när man tänker efter. Även fast det va jobbigt och besvärligt ibland :P Igår fick vi ledigt från skolan. Och det behövdes verkligen. Jag sov fett länge och när jag vaknade så satt jag helt död i soffan framför tvn i typ en timma. Jag och Molly behövde göra klart vår engelska, så vi knatade till skolan och fixade det. Efter det träffade jag Isman. Vi kirrade middag och sen satt vi och slappade hela kvällen i soffan med mamma. Vi kollade på svenska hollywoodfruar och djursjukhuset XD haha! VILKA MIFFON ALLTSÅ. men det va kul :)
Idag har det regnat hela dagen. Det är kallt och grått och det är JUNI!? Kom igen nu för sjutton. Nu vill vi ha sol!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0