regnigt fortfarande!




Vädret vill tydligen inte bli bättre. Fast å andra sidan så kanske det är lika bra att allt regn öser ner nu, så det förhoppningsvis blir fint väder sen. Sitter för tillfället i min säng med datorn i knät. Gick upp klockan sju och käkade frukost. Åkte till stadshagens IP och spelade match mot Karlberg. Att spela fotboll när det regnar är inte lätt ska jag säga. Bollen glider som fanken och det är typ fett svårt att ens få kontroll på den utan att den sticker iväg. Det var inte direkt lite regn heller, det bokstavligt talat piskade oss i ansiktet. När matchen blåstes av gick ett gäng blöta och trötta tjejer av planen med trassliga hästsvansar, men med 3 nya poäng!

Nu har jag tagit en lång dusch, ätit lunch och målat naglarna.Tänker inte göra mycket mer idag, men ikväll ska den underbara trion Jonna, Linda & Elin återförenas. Det va längesen vi tre träffades tillsammans. Vi ska kolla på film och snacka lite som vi brukar göra, antar jag. Det kommer bli mys.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0