nåt onödigt

DAGENS VILL HA: Sol!
DAGENS KLÄDSEL: Just nu thight och långärmad tröja
DAGENS FRISYR: HAHA efter matchen : fågelbo. nu: utsläppt
DAGENS LÅT: vet inte..
DAGENS PLANER:
Ta det chill. Träffa Jonna och Linda
DAGENS SAKNAD: Sommar i varberg, mysiga sommarkvällar
DAGENS DUMMASTE: ööhmm det vet jag inte
DAGENS MISSLYCKANDE: när jag försökte få ut toffsen från mitt hår. det tog typ fem minuter
DAGENS KÖP: nada
DAGENS GODIS: tuggummi
DAGENS HUMÖR: glad men trött i kroppen!
DAGENS CITAT: spela inte fotboll när det regnar.
DAGENS ROLIGASTE:
när en tjej gjorde värsta roliga saken på planen under matchen. jag börjar typ alltid skratta för mig själv mitt uppe i matchen när någon gör nåt som ser roligt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0