midsommar

 
Här kommer bilderna från gårdagen :)
Idag var jag och träffade Molly och Yassin. Vi fikade på fåtöljen och dom berättade allt som hände på Gotland. Och jag berättade det som har hänt här i Stockholm medans dom har varit borta från stan. Kändes helt sjukt bra att träffa dom igen. Dom är verkligen en stor del av mig. Eller vad man nu ska säga...jag är bara så jädra tacksam över att jag har dom som vänner. Man kan typ inte hinna några bättre.
Efter fikan så gick jag hem till Isidor. Nu sitter jag i mitt rum och har lite smått ont i magen. Antingen för att jag har ätit för mycket ananas eller för att jag är nervös för imorgon. Precis innan jag åker nånstans så får jag typ lite resfeber eller något. Ueeääähh. Ska upp inatt och åka mot Arlanda! Sen ska vi mellanlanda i Frankfurt också. Sen blire till Paris. Där stannar vi inte, utan kör iväg med vår hyrbil till ett hotell där vi ska bo första natten. Orkar inte förklara allt vi ska göra, men vi ska bo i ett stort hus med massa andra familjer som vi känner i typ en vecka. Sen ska vi i familjen bo i Paris resten av tiden :) Kommer bli så nedrans kul!
 
/Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0