kladdkaka och snack




Hejjjsan, kom nyss hem från födelsedagsfika med ett gäng tjejer (Linnea, Linn och Fanny. var också där, dom är bara inte med på bilden) Hanna fyller nämligen 16 år idag! Grattis igen! Hon den rackarn hade bakat sjukt goda kladdkakor och köpt läsk och grejer, så vi satt där och mumsade och snackade i solen. Trevlans var det :) Tidigare idag var jag ute och fotade med Linn. Sen satt vi och fixade med hennes blogg ett tag och nu är designen klar. Snart kommer mer bilder :)

Ikväll bär det av ner mot Tanto. Några ska dra ner dit och sitta och chilla tror jag. Det blir mys :) Är typ hur mätt som helst efter allt fika, så jag sitter och slappar i min säng. Hoppas ni får en go tisdagskväll!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0